Elke Donderdag een kerstkaartje... # 2023/04

 We zijn de laatste donderdag van januari,
ja, de eerste maand van het jaar is al bijna voorbij !
Bij 52 Weeks te Christmas start vandaag een nieuwe challenge.
Ik mocht deze maand het thema kiezen,
en koos voor BELLETJES.

Ik maakte dit kaartje met een oudere stempel
die ik ooit eens kado kreeg bij een bestelling, 
je merkt vast dat ik nog een beetje in de combo van het KKT van gisteren zat,
zilver en bordeauxrood... 


Gebruikte materialen:
Cardinal: ECD 
ingekleurd met alcoholmarkers,
bewerkt met  glitterstift en Glossy Accents
Cirkelstansen: Crealies
Tekststempel: MD 
DP Panduro

Een poging om het effect van de glitterstiften en glossy accents wat beter te tonen:



Wil je meedoen met de challenge,
dan kan je je kaartje vanaf morgen plaatsen
in het nieuwe blogbericht bij 52 Weeks to Christmas,
meedoen kan tot donderdag 2 februari om 23u55.
Bij 52 Weeks te Christmas kan je vandaag je wekelijkse kerstkaartje linken
en je vindt er héél veel inspiratie voor de belletjes-challenge
met kaartjes van onze gastdesigners en alle teamleden.

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Comments